lördag 7 maj 2016

Ny utmaning på CMS #35

Då var det dags för en ny utmaning på Copic Sverige-bloggen. Det är Linda som håller i utmaningen och hon som bestämt temat. Temat denna gången är nånting

ROMANTISKT

O vad kan vara mer romantiskt än ett bröllopskort?


Precis när jag satt och funderade på hur mitt kort skulle se ut fick jag ett sms från min mamma där hon undrade om jag hade möjlighet att göra ett bröllopskort. Om jag hade! Perfekt! Men sen till den eviga frågan, vilken stämpel. Bläddrade igenom mina stämplar tills jag hittade denna godingen. Aldrig använd och ganska lagom romantisk. Den fick det bli! O jag måste säga att jag blev ganska nöjd =)

Är ni sugna på hur resten av Design teamet har tolkat utmaningen är ni välkomna in på CMS-bloggen.

Ha en fortsatt fin helg!


1 kommentar:

  1. Älskar detta kortet! Älskar färgerna och enkelheten!
    Tror det får hamna på att-lifta-listan :-)

    SvaraRadera